Entradas populares

jueves, 12 de diciembre de 2013

ONE DAY (CHARICE) LETRA ORIGINAL Y TRADUCCIÓN


ONE DAY (CHARICE)


ORIGINAL


One day, one day, one day

They're not gonna keep me down 
They're not gonna shut me out 
They're gonna do what I do, 
I do me 

I'm moving against the crowd 
I'm drowning out their doubt, 
They're gonna do what they do 
I do 
something original 
Be unforgettable 

They're gonna know my name 
(One day)
 I'll make you a believer 
(one day) 
I got this all I need is 
(one day) 

Don't try to tell me I can't
(right now) 
I'm writing the future (watch out) 

Won`t stop I'm a mover
(one day) 

You're gonna know who I am 
I will fly high and free 
It's my fate 
wait and see 
one day 

 I've been afraid before, 
To reach for something more 
But now I see that it's mine,
 I'll take it 

Just go ahead and try, 
You're not gonna change my mind 
There's no such thing as too late 

Yeaaaaaahhhh!! (One day) 
I'll make you a believer (one day) 

I got this all I need is 
(one day) 

Don't try to tell me I can't 
(right now) 

I'm writing the future (watch out) 

Wont stop I'm a mover 
(one day) 

You're gonna know who I am 
I will fly high and free 

It's my fate wait and see 

 I'm on a mission, 
No longer listening 
To anyone that says don't try 

Sometimes you feel it, 
deep in your spirit 
It's like a fire that won't die 

Wait and see 
(One day, one day)

Just wait and see 
 (One day) 

I'll make you a believer
 (one day) 

I got this all I need is 
(one day) 

Don't try to tell me I can't 
(right now) 
I'm a light in the future (watch out) 

Wont stop I'm a mover 
(one day) 

You're gonna know who I am 
I will fly high and free

 It's my fate wait and see 
one day 
 (One day, one day) 
(One day, one day, one day)

TRADUCCIÓN


Un día, un día, un día

No me van a poder contener
No van a poder callarme
 Van a hacer lo que yo hago
Yo me hago

Estoy yendo contra corriente
Estoy ahogando sus dudas
Van a hacer lo que yo hago
Yo hago
algo original 
algo inolvidable 

Ellos sabrán mi nombre
un día
Te haré creyente 
un día
Tengo todo lo que necesito
un día

No intentes decirme que no puedo
Ahora mismo 
Estoy escribiendo el futuro, observa

No me parareis, soy una máquina 
un día

Vas a saber quien soy
volaré alto y libre
es mi destino
espera y verás
un día

He tenido miedo antes
de llegar a algo más
pero ahora veo que es mi destino
y lo tomaré

Ahora ve hacia adelante e inténtalo
No vas a cambiar mi forma de pensar
No existe el "Demasiado tarde" 

Yeaaaaaaaaah! un día
Te haré creyente, un día

Tengo todo lo que necesito 
un día

No intentes decirme que no puedo, 
ahora mismo 

Estoy escribiendo el futuro, observa

No me pararás soy una máquina 
un día

 vas a saber quien soy 
volaré alto y lejos

Es mi destino, espera y observa

Estoy en una misión
no seguiré escuchando 
 A quienes dicen "no lo intentes" 

A veces lo sientes
dentro de tu espíritu
como un fuego que no morirá

Espera y veras  
un día, un día

solo espera y verás 
un día

Voy a hacerte creyente 
un día

Tengo todo lo que necesito 
un día

No intentes decirme que no puedo, 
Ahora mismo 
soy la luz del futuro, observa

no me pararás soy una máquina 
un día

 vas a saber quien soy 
volaré alto y libre

es mi destino, espera y observa
un día
un día, un día
un día, un día, un día


No hay comentarios:

Publicar un comentario